FAQs

Resolem els teus dubtes

Estem ubicats al Carrer Sant Rafael, 38, 08001 Barcelona.

Oferim espais fixos i flexibles, lloguer de sales de reunions i polivalents, espais per a associacions, domiciliació comercial i fiscal, assessorament legal i financer, servei de reprografia, esdeveniments esportius i de networking, i més.

L’ horari és de dilluns a divendres de 8:00 h a 19:00 h.

 

Pots contractar els nostres serveis dins del nostre horari, de dilluns a divendres de 8:00 h a 19:00 h o enviar-nos un e-mail a info@ravalorat.cat i et respondrem el més aviat possible.

Tots els nostres espais estan equipats amb Internet d’alta velocitat per LAN i Wifi. Simplement necessites connectar-te a la xarxa proporcionada pel coworking el primer dia.

La forma de pagament habitual és per domiciliació bancària. Si això no fos possible, contactar amb el centre de coworking per a alternatives de pagament.

Sí, proporcionem serveis empresarials, la qual cosa implica l’emissió de factures vinculades a aquests serveis. Podem fer factures tant a particulars com a empreses, associacions i autònoms.

Sí, en concepte de fiança es cobrarà la quantitat equivalent a una mensualitat (sense IVA) com a aval de possibles desperfectes. En finalitzar el contracte si no s’han produït es retorna la fiança.

Els llocs de treball inclouen escriptori fix o flexible, cadira o tamboret, emmagatzematge amb clau, hores de sala de reunions incloses (4, 8, 10 o 15h), cabina de conferències insonoritzada, accés per teclat o clau magnètica, i les connexions elèctriques i d’accés a internet necessàries.

Sí, hi ha servei de reprografia disponible per contractació.

Sí, oferim lloguer de despatxos i oficines privades per a associacions, completament adaptats a les teves necessitats.

Per reservar una sala per primera vegada, pots contactar amb l’equip de Ravalora’t a través de la informació de contacte proporcionada. En les següents si ja ets coworker podràs consultar tant la disponibilitat com fer una prereserva pel teu compte.

Per a les sales de reunions no hi ha una antelació mínima. Si que aconsellem fer-ho amb la major antelació per garantir la seva disponibilitat.

Les sales inclouen connexió a Internet d’alta velocitat, projector o pantalla, sistema de so, i capacitat variada depenent de la sala (5, 7, 10 i fins a 25 persones).

El càtering no l’ofereix Ravalora’t, per la qual cosa si necessites aquest servei preguem que et posis en contacte amb nosaltres perquè puguem gestionar el servei amb els proveïdors de càtering.

Sí, Ravalora’t és un espai de coworking social obert a una àmplia diversitat de professionals i empreses, promovent projectes socials, cooperació, i desenvolupament sostenible.

Oferim descomptes per compromisos socials, però no lloguers per dia. La raó és que volem que el coworking sigui un espai amb una comunitat estable en la qual cada membre conegui la resta i se senti com a casa. Per a necessitats puntuals d’espai preguem que es posi en contacte amb Ravalora’t.

Sí, oferim serveis de domiciliació comercial i fiscal, la qual cosa inclou la recepció de correu i paquets.

Es proporciona accés segur al coworking mitjançant teclat o clau magnètica, i emmagatzematge amb clau per a les teves pertinences. A més, el centre compta amb sistema d’alarmes i càmeres a aquest efecte.

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

We never send you spam, we give you a great chance. You can unsubscribe anytime